ο φαρσέρ της πολιτικής, Μπόρις Τζόνσον, πάει για μπάνια
Με αφορμή την ανακοίνωση της παραίτησης του Μπόρις Τζόνσον στις 07/07/2022, 14:30 (ώρα Ελλάδος) και κάποια ενδιαφέροντα αστρολογικά στοιχεία που συμμετέχουν, ήρθε αυτή η σύντομη αστρολογική ανάλυση.
Γιατί η αστρολογία ξέρει να διαβάζει την πολιτική στις πραγματικές της ρίζες και μακριά από πολιτικά συμφέροντα.
Το πρώτο που παρατηρούμε από τον χάρτη των ηλιακών τόξων της ημέρας ανακοίνωσης της παραίτησής του από τον ίδιο, είναι ότι η γενέθλια Σελήνη του πιέστηκε τον τελευταίο χρόνο από την σύνοδο της με τον sa Ουρανό του.
Ο Ουρανός, παρόλο που δεν έχει δυναμική σχέση με το ζώδιο του Υδροχόου, κυριαρχεί μέσα στον χάρτη του και θα δούμε πώς και γιατί, μέσα από το σύστημα εσωτερικών κυριαρχιών της εσωτερικής αστρολογίας. Οι προσωπικότητες που επάνω τους επικεντρώνονται τα φώτα της δημοσιότητας ανταποκρίνονται στους εσωτερικούς κυβερνήτες.
Ο Ουρανός είναι σημαντικός για την πολιτική του παρουσία και προβλήθηκε από την αρχή έχοντας εκκεντρική συμπεριφορά και εμφάνιση.
Άλλοι πολιτικοί έχουν πολιτικά πρόσωπα σαν πρότυπα. Ο Μπόρις Τζόνσον από τότε που ήταν Δήμαρχος Λονδίνου έδειξε ότι ακολουθούσε το πρότυπο, το πολύ γνωστό στους Άγγλους, του κωμικού ηθοποιού Μπένι Χιλλ.
Πάντα επεδίωκε να γίνεται ο κλόουν με τον οποίο όλοι θα γέλαγαν και έτσι εκτόνωνε και το λαϊκό αίσθημα απέναντι σε διάφορες πολιτικά ενεργές οντότητες, οργανισμούς, θεσμούς κτλ.
Είχε ένα ανατρεπτικό και δημιουργικό χιούμορ και αυτά που έκανε έπαιρναν μια ιδιαίτερη χροιά λόγω της πολιτικής θέσης του ως Δημάρχου του Λονδίνου και αργότερα ως Πρωθυπουργού. Το ερώτημα βέβαια είναι πόσο ουσιαστική πολιτικά ήταν αυτή η ανατρεπτικότητά του.
Ο Ουρανός είναι εσωτερικός κυβερνήτης του ωροσκόπου του (Ζυγός) και εξωτερικός του 5ου οίκου του (Υδροχόος). Στον 1ο οίκο βρίσκεται η Σελήνη σε πτώση (Σκορπιός) και στον 5ο ο Κρόνος, με όψη τριγώνου (120°) προς την Σελήνη.
Αυτό το τρίγωνο ολοκληρώνεται σε Μεγάλο Τρίγωνο, με την συμμετοχή του Ήλιου που βρίσκεται στον 9ο οίκο και κάνει όψη τριγώνου προς Σελήνη και Κρόνο.
Η Σελήνη στον οίκο 1, ο Κρόνος στον 5 και ο Ήλιος στον 9, δημιουργούν μία ενδυνάμωση του πέμπτου οίκου συνολικά, καθώς ο καθένας οίκος είναι ο πέμπτος για τον προηγούμενό του (ο 5 πέμπτος του 1, ο 9 πέμπτος του 5, ο 1 πέμπτος του 9). Δείτε τον γενέθλιο χάρτη πιο κάτω.
Ο 5ος οίκος έχει σχέση με το κωμικό, το δημιουργικό στοιχείο και το στοιχείο του διασκεδαστή. Είναι ο οίκος παραγωγής ευχάριστων αισθημάτων παιχνιδιού, αυτοσχεδιασμού και χαράς, χαρακτηριστικό της παιδικής παιχνιδιάρικης διάθεσης.
Έτσι παρόλο που στον 5ο οίκο υπάρχει ο σεμνότυφος και σοβαρός Κρόνος, η ενέργεια του Μεγάλου Τριγώνου, η εναλλαγή των οίκων 1 – 5 – 9, η τάση αυτοσαρκασμού της πτωτικής Σελήνης, ο αέρας του ανάλαφρου Διδύμου και η αντίθεση Κρόνου – Ουρανού, συνέτειναν ώστε ο 5ος οίκος του να πάρει άλλη τροπή.
Ο Ουρανός στον γενέθλιο κάνει σύνοδο με τον Πλούτωνα της πολιτικής βούλησης και αντίθεση με τον Κρόνο, της διοίκησης και της γραφειοκρατίας της εξουσίας. Ο Ουρανός κυβερνάει εσωτερικά τον Ωροσκόπο και ο Πλούτωνας εξωτερικά την Σελήνη.
Έτσι αυτή η σύνοδος παίζει ένα πολύ δυναμικό και κυρίαρχο ρόλο σε όλο τον χάρτη. Καταφέρνει δε, να υπερνικάει τον μαγνητισμό του Κρόνου, καθώς ο Ουρανός είναι κυβερνήτης του 5ου οίκου και ο Πλούτωνας εσωτερικός κυβερνήτης του ζωδίου του Κρόνου (Ιχθείς).
Αυτές οι συνδέσεις και μαζί με το ότι Ουρανός και Πλούτωνας είναι στον 11ο οίκο, έφερε το αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσει αυτό το κλοουνίστικο χαρακτηριστικό του για να επιτύχει στις πολιτικές του φιλοδοξίες, να προχωρήσει υπερνικώντας τα εμπόδια για την επίτευξη των επιθυμιών του, όσο και να καταφέρει να έλξει την υποστήριξη και την προτίμηση ατόμων με σημαντικές θέσεις σε σχετικές ομάδες, οργανισμούς και συλλόγους.
Η σύνοδος λοιπόν Ουρανού – Πλούτωνα παίζει ένα κυρίαρχο ρόλο και εν προκειμένω μεταξύ των δύο τους, ο Ουρανός παίρνει την πρωτοκαθεδρία.
Η πιο δραστήρια πολιτική του περίοδος ξεκινάει με την διέλευση του sa Πλούτωνα από την γενέθλια Σελήνη του και ολοκληρώνεται με τη διέλευση του sa Ουρανού, όπως θα δούμε στη συνέχεια.
Ο σοφός Κρόνος αφού παραχωρήσει την πρωτιά στη δράση σε Πλούτωνα και Ουρανό, για να τηρούνται οι συμπαντικές δυναμικές, παίρνει καθαρά τον ρόλο του θεριστή που κόβει ότι είναι ληγμένο και ότι δεν παράγει έργο αποκαλύπτοντας ότι οι πλάκες και η σάτιρα ήταν κενές περιεχομένου, όπως θα δούμε.
Η πρόκληση του Μπόρις Τζόνσον ήταν να προωθήσει νέες πολιτικές κατευθύνσεις και να τις θέσει σε υλοποίηση. Αυτό που μπλόκαρε όμως τις ενέργειές του και την αρχικά ανατρεπτική του στάση, ήταν ο Άρης που δημιουργεί με Ουρανό και Κρόνο ένα ταυ-τετράγωνο από τους Διδύμους, εισάγοντας έτσι το στοιχείο των Διδύμων που το έχει ισχυρό.
Ενώ έχει σε ισχυρή θέση τον άξονα Καρκίνου – Αιγόκερου, με MC = Καρκίνο και IC = Αιγόκερο, εν τούτοις η θέση του Άρη στους Διδύμους του ενεργοποιεί μία τάση στην πράξη να πρέπει να βλέπει και να αντιμετωπίζει και τις δύο όψεις ενός ζητήματος. Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την αντίθεση Ουρανού, Πλούτωνα – Κρόνου που είναι πλανήτες που ακολουθούν μία και ευθεία πορεία.
Ο Άρης ενδυναμώνει και εμπλέκει τους Διδύμους, όπου έχει τέσσερις πολύ βασικούς πλανήτες για την δόμηση της προσωπικότητας του, Ήλιο, Ερμή, Αφροδίτη και Άρη.
Όλο δηλαδή το υπόβαθρο της προσωπικότητας του βρίσκεται στο ζώδιο που στην πολιτική έχει αποκαλυφθεί ότι χαρακτηρίζεται από την τακτική της «κωλοτούμπας».
Θυμόμαστε το μελανό ιστορικό ότι τον όρο «κωλοτούμπα» τον έκανε παγκοσμίως γνωστός ένας δικός μας Δίδυμος (Ωροσκόπος), ο Τσίπρας.
Έτσι ήρθε η πρώτη σημαντική κωλοτούμπα του Μπόρις Τζόνσον, με το πέρασμα του sa Ουρανού από την γενέθλια Σελήνη και με αφορμή το θέμα της κόβιντ. Μα τότε βρήκε;
Δυστυχώς δεν μπόρεσε να εκφράσει στην υπηρεσία του Κοινού Καλού την εσωτερική κυριαρχία του Ουρανού στον Ωροσκόπο (Ζυγός), το ζώδιο του δρόμου της Ψυχής. Η κωλοτουμπίαση του Διδύμου παρέσυρε και την διπολικότητα του Ζυγού.
Ανταποκρίθηκε δηλαδή τελείως με την κατώτερη και υλιστική οδό στον Ωροσκόπο του. Αυτό κάποτε θα καταλάβει τι σημαίνει καρμικά και εσωτερικά, αλλά θα είναι αργά.
Ενώ αρχικά έβγαζε κάτι δυναμικούς λόγους που έτεινε έως και να αμφισβητεί την ίωση κόβιντ, αργότερα και αφού ο ίδιος νόσησε όπως θα θυμάστε, άλλαξε πορεία κατά 180°.
Ακολούθησε στα πάντα την πεπατημένη, με πολύ σκληρά lockdown, χωρίς να μπορέσει να αρθρώσει κάποια άλλη πολιτική στρατηγική.
Ο Τζόνσον αρχικά εκλέχτηκε με το αίτημα ενός γρήγορου και αποτελεσματικού Brexit. Την περίοδο της εκστρατείας για το Brexit είχε την διέλευση του sa Πλούτωνά του από την Σελήνη του. Τότε έκανε δυναμική την παρουσία του απέναντι τόσο στον Ντέιβιντ Κάμερον, όσο και την Τερέζα Μέι.
Από το δυνάμωμα του πολιτικού του προφίλ εκείνης της περιόδου και με υποσχέσεις πολλές, παραγκώνισε την Τερέζα Μέι και αναρριχήθηκε περαιτέρω. Το θέμα του Brexit μπόρεσε να το αντιμετωπίσει με τις δυναμικές του.
Η επιθετική και καυστική αντίδρασή του ακόμα και στον Ομπάμα του αύξησε το κύρος στην αγγλική κοινωνία. Είχε να ελαφρύνει το κλίμα των Εγγλέζων απέναντι στην Ε.Ε. και με την διακωμώδηση και την σάτιρα να καμφθούν οι αναστολές όποιων αμφισβητούσαν την απόφαση της εξόδου. Με όμοιες τεχνικές και καυστικές σατυρικές μεθόδους απέρριπτε και τις αρνητικές θέσεις για το Brexit των ΗΠΑ κ.α.
Ο Πλούτωνας είχε κάνει τη δουλειά του και τα υπόλοιπα θα κρίνονταν στο μέλλον. Η δουλειά του τότε ήταν απλή ρουτίνα γι’ αυτόν. Εκεί ο Ουρανός του λειτούργησε προωθώντας την νέα μορφή του Ηνωμένου Βασιλείου εκτός της Ε.Ε. Αλλά με την κόβιντ ήταν η πρώτη φορά που φάνηκε ο Ουρανός και η αντίθεσή του με τον Κρόνο να μπλοκάρονται.
Ο sa Ουρανός ήταν τότε που πέρναγε πάνω από την Σελήνη του και δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Τότε που ήταν η ώρα της μάχης του ήταν απών.
Εκεί αποκαλύφτηκε ότι η ανατρεπτική παρουσία του είχε στόχο μόνο την προσωπική του προβολή. Με την αυτογελοιοποίηση του κλόουν και την δήθεν γελοιοποίηση των πόλων που είχαν σοβαρό πολιτικό ρόλο.
Η περίοδος από τον Γενάρη 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2022 ήταν σημαντική για τον Τζόνσον και ήταν η ευκαιρία να δούμε το αν ο Ουρανός του ήταν σε λειτουργία και είχε πραγματικά κάτι να δώσει για το κοινό καλό.
Aν μπορούσε να παράγει νέες και διαφορετικές πολιτικές ιδέες και να δώσει ρηξικέλευθες λύσεις για καλό του συνόλου. Νομίζω εκεί πέρασε εξετάσεις και κρίθηκε, κυρίως από την συνείδηση του Αγγλικού λαού (Σελήνη).
Αυτό που είδαμε ήταν μία τελείως ανάποδη έκφραση του Ουρανού. Ο Ουρανός έχει χρησιμοποιηθεί διαστροφικά γενικευμένα και όχι μόνο από τον Τζόνσον για την διάδοση του ανάποδου κόσμου που ζούμε τα τελευταία χρόνια.
Όπου η εφαρμογή σκληρών πολιτικών μέτρων προωθήθηκε σαν πρωτοποριακή και όπου οι αντιτιθέμενοι αντιμετωπίζονται ως οπισθοδρομικοί και προσκολλημένοι στο παρελθόν, τον εθνικισμό κτλ.
Τίποτα νέο δεν μπορούσε να προτείνει και προώθησε ως νέο το να εφαρμόζει με όλο και αυξανόμενο πάθος τις γενικευμένες πολιτικές των lockdowns και των άλλων Κρόνιων γραφειοκρατικών μέτρων. Η ανάποδη χρήση Ουρανού – Κρόνου.
Πρωτοστάτησε στις εφαρμογές των μέτρων και αυτή του την στάση την εμφάνισε σαν πρωτοπορία. Κράτησε στάση ανατροπής προς την επιφυλακτικότητα του λαού απέναντι στα μέτρα και την βλάβη που θα επέφεραν στην Οικονομία, την επιφυλακτικότητα απέναντι στα πειραματικά εμβόλια κτλ.
Ανάποδος Ουρανός στην υπηρεσία του κατεστημένου. Αυτή ήταν και η απόδειξη της αποτυχίας του. Εκείνη τη στιγμή έδειχνε ότι είχε τελειώσει η παρουσία του στην πολιτική σκηνή. Δεν εξυπηρετούσε πλέον κανένα. Ούτε αυτούς που τον επέλεξαν και τον στήριξαν στην πολιτική του άνοδό μέσα στο κόμμα του.
Ο Μπόρις Τζόνσον με το να περάσει πρώτα ο sa Ουρανός του από την Σελήνη του και να ακολουθήσει η αντίθεσή της με τον sa Κρόνο του, δείχνει ότι του δόθηκε ευκαιρία από το σύμπαν να προσφέρει κάτι θετικό για το σύνολο.
Αλλά δεν έκανε τίποτα, το αντίθετο μάλιστα. Αυτό επισύρει ανάλογο κάρμα. Το ότι περνάει πρώτος ο Ουρανός φανερώνει στο διαισθητικό μάτι ότι μπορούσε κάτι να έχει κάνει.
Κάπου εκεί άρχισε η αντίθεση του sa Κρόνου του με την γενέθλια Σελήνη του που ξεκίνησε από τον Αύγουστο του 2021 και κατά την παραίτησή του βρισκόταν σχεδόν στο ακριβές της (0°06΄), όπως φαίνεται στον πρώτο χάρτη πιο επάνω.
Τότε άρχισαν οι τάσεις αμφισβήτησης και κριτικής, ενώ άρχισε να γίνεται αισθητό το ότι έχανε πλέον το παιχνίδι της αποδοχής του από τις λαϊκές μάζες. Έπαψε να έχει πλάκα. Τα πράγματα είχαν αρχίσει να σκουραίνουν.
Παράλληλα ξεκινούσε ο sa Ερμής του να γίνεται η κορυφή ενός ταυ-τετραγώνου με τον γενέθλιο Δία και Ποσειδώνα του. Αυτό ήταν το τελειωτικό χτύπημα. Η γενέθλια αντίθεση Δία – Ποσειδώνα δημιουργεί ένα χαοτικό υπόβαθρο ανεξέλεγκτης συναισθηματικότητας. Αυτό πέρναγε στον βασικό ιστό της προσωπικότητάς του από την όψη τριπλού οκταγώνου (135°) Ποσειδώνα – Ήλιου.
Πράγματι, πάντοτε είχε ένα τέτοιο στοιχείο στην συμπεριφορά του. Αλλά όταν αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται να ασχοληθεί με τα οικονομικά θέματα ενός λαού, αυτό δίνει τουλάχιστον αναποτελεσματικότητα, αν όχι προώθηση σκόπιμων μοντέλων εξαπάτησης.
Ο λαός του και ειδικά από τις καραντίνες, βλάφτηκε οικονομικά και αυτό άρχισαν να το συνδέουν όλο και πιο πολύ με τον Μπόρις Τζόνσον, αποκτώντας την άποψη ότι είναι ανεπαρκής στο να τους υποστηρίξει.
Έτσι ερχόμενος ο sa Ερμής στην κορυφή του ταυ, φάνηκε ότι δεν άντεχε η στάση του και τα αποτελέσματά της την νοητική εξέταση και την ορθολογική κρίση.
Ένα μυστηριώδες είναι ότι κατά την περίοδο που έγινε η ανακοίνωση της παραίτησής του υπάρχει αμοιβαία σύνοδος των Βέρτεξ γενέθλιου και sa με τους πλανήτες που εμπλέκονται με την πολιτική, Κρόνου και Πλούτωνα.
Ο sa Κρόνος κάνει σύνοδο με το γενέθλιο Βέρτεξ και το sa Βέρτεξ κάνει σύνοδο με τον γενέθλιο Πλούτωνα. Αυτό δείχνει ότι ήταν προγραμματισμένο από το σύμπαν να ζήσει την παραίτησή του. Ήταν φυσικό αποτέλεσμα της πορείας του, κάτι που ας πούμε ήταν γραφτό του να συμβεί. Αυτό σημαίνει διάφορα.
Για τον Τζόνσον μπορεί να θεωρούν ότι είναι μία αποτυχία, μία ήττα του, αλλά για τον ίδιο ίσως είναι κάτι που το ήθελε όσο τίποτα άλλο. Με μία Σελήνη στον 1ο οίκο ο Τζόνσον κουβαλάει ένα ναρκισσιστικό σύνδρομο στο επίπεδο του βιώματος και της συναισθηματικής του σφαίρας.
Αδυνατεί να αντιληφθεί το εσωτερικό βίωμα των άλλων και ειδικά του λαού του. Ιδιοσυγκρασιακά βρίσκεται στη φάση της βασίλισσας που της είχαν πει: «ο λαός πεινάει, δεν έχει ψωμί να φάει». Για να απαντήσει: «γιατί δεν τρώει παντεσπάνι;»
Η πίεση γύρω από την Σελήνη του από το πέρασμα του sa Ουρανού, που αναφέραμε και από την αντίθεση του sa Κρόνου δεν τον οδηγεί να νοιαστεί και να συναισθανθεί τον λαό του. Ο Τζόνσον περί άλλα τυρβάζει.
Οι πλανήτες των Διδύμων εφόσον του δίνουν την δυνατότητα να βλέπει διπλά (τις δύο εκάστοτε πολικές όψεις), μπορεί άρα να δει και την πολικότητα δημόσια πολιτική ζωή και ατομική ζωή.
Έτσι στην ουσία επιλέγει και πάλι με εκκεντρικό και προκλητικό προφίλ να στραφεί στην προσωπική του ζωή και τα μελλοντικά προσωπικά του σχέδια.
Η απομάκρυνσή του από την θέση του πρωθυπουργού ουσιαστικά τον απελευθερώνει και ο Τζόνσον είναι έτοιμος για γλέντια και μπάνια στο Πήλιο ή όπου αλλού.
Σύντομα πάντως, από το επόμενο έτος, θα έχουμε ειδήσεις για τις νέες του ασχολίες, ίσως στον χώρο των χρηματοοικονομικών και των επενδύσεων, αν δεν πάρουν οι επερχόμενες προοδευμένες όψεις τη μορφή καταγγελιών οικονομικά μεμπτών δραστηριοτήτων κατά την περίοδο της Πρωθυπουργίας του.
Είναι πολλά ακόμα που θα μπορούσε να πει κανείς και ειδικά μελετώντας και τον χάρτη του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά ίσως κάποια άλλη φορά, καιρού επιτρέποντος, επεκταθούμε περισσότερο.