Η Ρούλα Πισπιρίγκου σε μια αστρολογική ανάλυση
Ερχόμαστε με μία ανάλυση των αστρολογικών στοιχείων που αφορούν στην Ρούλα Πισπιρίγκου. Νοιώθουμε την υποχρέωση να διερευνήσουμε το θέμα και να αφήσουμε να αναδυθούν τα νοήματα, τα μηνύματα που υπάρχουν. Άλλωστε είναι μία υπόθεση που τάραξε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής συνείδησης.
Η έρευνα μου παρορμάται από το να μπορέσουμε να διαγνώσουμε, αν υπάρχει, ένα συμπέρασμα, ένα δίδαγμα που μας αφορά όλους. Αν ένα άτομο της κοινωνίας νοσεί δεν έχει την ευθύνη μόνο αυτό το άτομο. Ποιες είναι οι ρίζες του προβλήματος που πρέπει να πολεμηθούν ώστε να μην μπορεί να εμφανιστεί ξανά μία ανάλογη περίπτωση; Αυτό μας απασχολεί.
Είναι τεράστιας και βαθιάς σημασίας η ύπαρξη της Τελετουργίας της Συγχώρεσης που έχει η φυλή Babemba της Νοτίου Αφρικής. Όταν ένα άτομο υποπέσει σε κάποια άδικη ή εγκληματική πράξη, τοποθετούν το άτομο στη μέση ενός κύκλου συμμετεχόντων. Τότε ένας – ένας του θυμίζουν τις καλές πράξεις που έχει κάνει.
Με τον τρόπο αυτό δυναμώνουν την καλή του πλευρά, για να μπορέσει να νικήσει την κακή. Είναι μία θεραπευτική αντιμετώπιση και θεωρούν ότι για να διαπράξει κάποιο σφάλμα, το άτομο ασθενεί. Για τις αιτίες της ασθένειας φέρει ευθύνη όλη η κοινωνία και οι ιδεολογικές και ηθικές βάσεις στις οποίες στηρίχθηκε το σφάλμα.
Στον χάρτη της έχει μία απίστευτη συμμετοχή και επικέντρωση στο ζώδιο του Λέοντα. Επίσης και στους γενικούς συντονισμούς του και τις συγγένειές του με τα υπόλοιπα αστρολογικά στοιχεία (όψεις, οίκους, αστέρες). Ο Λέων έχει τον κεντρικό ρόλο και κρύβει σε όλα τα επίπεδα το μυστικό της κατανόησης του αστρολογικού αυτού θέματος.
Ο Λέων βρίσκεται στην ίδια περιοχή με τους αστέρες της Μικρής και της Μεγάλης Άρκτου. Από την Μεγάλη Άρκτο φτάνουν στον Ήλιο μας οι επτά ακτίνες. Από τον Ήλιο στη συνέχεια περνάνε όλες οι ακτίνες μέσα στο πλανητικό μας σύστημα και φθάνουν και σε μας.
Αυτό δεν είναι άσχετο με το ότι ο Λέων είναι ένα από τα τρία ζώδια της Πρώτης Ακτίνας. Αυτά είναι ο Κριός, ο Λέων και ο Αιγόκερος. Γι’ αυτό το λόγο αξίζει να μελετηθεί η σχέση του Λέοντα με την Μεγάλη Άρκτο. Από εκεί φτάνει στο σύστημά μας η πρώτη ακτίνα.
Ο Λέων εκπροσωπεί δύο ακτίνες. Την πρώτη και την πέμπτη που είναι και οι δύο ακτίνες που εκδηλώνονται στο νοητικό σώμα κάποιων. Αυτό κάνει τον Λέοντα ουσιαστικά ένα κατεξοχήν νοητικό ζώδιο.
- ο Ήλιος είναι στον Λέοντα και σε σύνοδο με τον Dubhe της Μεγάλης Άρκτου. Ο Dubhe ανήκει στην πέμπτη ακτίνα ως υποακτίνα της πρώτης ακτίνας του αστερισμού της Μεγάλης Άρκτου. Πλανητικά η πέμπτη είναι η ακτίνα της Αφροδίτης, ενώ είναι και μία από τις ακτίνες του Λέοντα.
- ο Νότιος Δεσμός της Σελήνης βρίσκεται στον Λέοντα. Αυτό δείχνει την παρελθούσα έντονη εμπλοκή της και την προσκόλλησή της με το ζώδιο αυτό.
- ο Ερμής στον Λέοντα και σε σύνοδο με τον Regulus (Καρδιά του Λέοντα)
- ο Άρης στην Παρθένο και σε σύνοδο με τον Regulus
- η Αφροδίτη βρίσκεται στην Παρθένο. Κάνει σύνοδο με το ζευγάρι αστέρων Mizar/Alcor της Μεγάλης Άρκτου. Οι δύο τους ανήκουν στην δεύτερη ακτίνα. Πλανητικά η δεύτερη είναι η ακτίνα του Ήλιου, αλλά και του Δία.
Παρατηρούμε αυτή την ακτινική αμοιβαία σύνδεση της Αφροδίτης (κυβερνήτης του Ωροσκόπου) με τον Ήλιο. Η Αφροδίτη είναι με τους αστέρες της ακτίνας του Ήλιου και ο Ήλιος με αστέρα της ακτίνας της Αφροδίτης. Αυτό εντείνει σημαντικά την πρώτη ακτίνα της Μεγάλης Άρκτου με τις καταστροφικές δράσεις της επί του μορφικού κόσμου. Ο Ήλιος με τον Dubhe εντείνει την ενέργεια της πρώτης ακτίνας της Μεγάλης Άρκτου. Που εντείνεται ακόμα περισσότερο από το τετράγωνο που κάνει με τον Πλούτωνα- πλανήτη της πρώτης ακτίνας. Όσοι μελετούν τις ακτίνες βλέπουν τις διασυνδέσεις τονισμού της πρώτης ακτίνας του Καταστροφέα. - Η Σελήνη στην Παρθένο κάνει σύνοδο με τον Denebola του Λέοντα, τον δεύτερο αστέρα σε φωτεινότητα μετά τον Regulus.
Στην επόμενη εικόνα βλέπουμε τους αστέρες που αναφέρουμε με κίτρινο χρώμα.
Η μεγάλη συγκέντρωση στον πέμπτο οίκο αυξάνει ακόμα περισσότερο την ιδιοσυγκρασία του ζώδιου του Λέοντα. Ο οίκος είναι όμοιας φύσεως με το ζώδιο. Υπάρχει μία βαθιά αριθμοσοφική σχέση μεταξύ της Πεντάδας και του Λέοντα. Η κατανόηση του ενός θέματος στηρίζει την κατανόηση του άλλου. Ο πέντε είναι ο αριθμός του Ανθρώπου. Στον Λέοντα ο άνθρωπος αποκτάει πρώτη φορά αυτοσυνείδηση και αυτοκινησία και γίνεται Άνθρωπος.
Αυτή η κατάσταση επεκτείνεται και στις πενταγωνικές όψεις που παίζουν σημαντικό ρόλο και έχουν ισχυρή και πρωτεύουσα σημασία. Παρατηρώντας τους σχηματισμούς τους ανακαλύπτουμε ένα επιπλέον ολόκληρο κόσμο. Δεν το θεωρούμε σύμπτωση, αλλά ένα ακόμα σύμπτωμα της ίδιας θεματικής. Στην επόμενη εικόνα παίρνουμε μία αίσθηση από την πενταδικότητα του χάρτη της. Σε αυτή συμμετέχουν τα βασικά της στοιχεία – τα γωνιακά σημεία και ο Ήλιος με τη Σελήνη.
Τα τέσσερα γωνιακά σημεία δημιουργούν ένα πενταγωνικό τετράπλευρο. Σε αντιστοιχία με το Μυστικό Τετράπλευρο το έχω ονομάσει Μαγικό Τετράπλευρο (όχι χωρίς λόγο). Στα χρόνια που μαθητεύω στην αστρολογία δεν έχω δει να έχει κάποιος αστρολόγος ονοματίσει τον σχηματισμό αυτόν.
Επιπλέον Ήλιος και Σελήνη έχουν όψη δεκαγώνου (36°). Οι 36° είναι η εσωτερική γωνία του Πενταγράμμου ή Πεντάλφας. Η μελέτη της αριθμοσοφίας θα βοηθήσει στην κατανόηση της σχέσης της Πεντάδας με την Δεκάδα.
Αυτός ο σχηματισμός δίνει δυνάμεις για να βαδίσει κάποιος μόνος του στον σχεδιασμό και την εκδήλωση έργων για το καλό ή για το κακό. Υπάρχει η πεντάλφα με την κορυφή προς τα πάνω και η άλλη προς τα κάτω. Με την κορυφή προς τα πάνω, ως γνωστόν, θεωρείται σύμβολο της λευκής μαγείας και σύμβολο καλοτυχίας. Η άλλη θεωρείται σύμβολο της μαύρης μαγείας και σύμβολο κακοτυχίας.
Δεν γεννιέται κανείς τυχαία με τέτοιους σχηματισμούς. Δείχνει να υπάρχουν αποκρυφιστικά ταλέντα που έχουν αποκτηθεί από την άσκηση μαγείας από προηγούμενες ζωές. Ο Νότιος Δεσμός συμπληρώνει ότι έχει ασκηθεί στην εγωιστική μαγεία για την απόκτηση προσωπικής δύναμης.
Τώρα της δόθηκε η δυνατότητα να στραφεί προς τον Βόρειο Δεσμό της στον Υδροχόο και να ξεφύγει, αλλά δείχνει αμετανόητη. Είναι τεράστιο το βάρος που φέρει ο Νότιος Δεσμός της, με τον γενικό τονισμό στο ζώδιο του Λέοντα.
Τέτοια άτομα γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης και καταληψίας ισχυρών μαύρων μάγων και δαιμονικών οντοτήτων. Αυτό γίνεται σε αόρατο επίπεδο και τέτοια άτομα δεν χρειάζεται να συμμετέχουν επί του φυσικού πεδίου σε αποκρυφιστικές οργανώσεις.
Ο αριθμός πέντε, όπως και η πέμπτη ακτίνα φέρνει στις άμεσες διαδικασίες της ατομικής χρήσης των προσφερόμενων υλικών και συνθηκών. Η ισχυρή νοητικότητα μαζί με τις αισθήσεις του ατόμου ωθεί στην βιωματική και άμεση επαφή με τον κόσμο.
Δεν είναι η θεωρητική και απόμακρη νοητικότητα της τρίτης ακτίνας. Η πέμπτη ακτίνα λειτουργεί μέσα στον κόσμο και στην άμεση εμπειρία. Γι’ αυτό στον πολυδιασπασμένο μέσο άνθρωπο ενισχύει την νόηση του συγκεκριμένου και απτού.
Ο πλανήτης Ουρανός στον όγδοο οίκο, στον Αιγόκερο, κουβαλώντας στους ώμους του μία σπανιότατη σύνοδο, συνηγορεί υπέρ ενός αποκρυφιστικού ταλέντου. Ποιος θα επέλεγε πριν την γέννησή του να γεννηθεί με τέτοιες ενέργειες; Αυτό είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Αυτό υπονοεί ότι κάποιος διακατέχεται από μεγάλη και βαθιά αλαζονεία, από ένα υπερδιογκωμένο εγώ.
Αυτός ο σχηματισμός έχει και περαιτέρω ανάπτυξη. Φτάνει σε μία πολύ ισχυρή συμμετρία με συμμετοχή σε αυτά, Ερμή, Άρη και Κλήρου της Τύχης (δες επόμενο χάρτη). Ο ΚΤ σε κρίσιμες στιγμές και σε προόδους δείχνει να είναι πολύ ενεργός. Από τον Κριό ενισχύει και ενισχύεται από τον ισχυρό Άρη και τον Ερμή που κάνουν σύνοδο με τον Regulus.
Ο Κλήρος της Τύχης στον δωδέκατο οίκο συνδέεται με το ότι ό,τι έκανε το έκανε μέσα σε κρατικά νοσοκομεία. Τα χρησιμοποίησε για κάλυψη των ενεργειών της και για την επίτευξη των επιθυμητών της στόχων. Δίνει ακόμα την ένταση και την στόχευση των υποχθόνιων ενεργειών της, που την οδηγούν στη φυλακή.
Γνώριζε φυσικά ότι αυτά που κρυφίως επεδίωκε, μπορούσαν να την οδηγήσουν στη φυλακή. Αλλά αυτός ο σχηματισμός με τις διασυνδέσεις του και οι συνολικά τεράστιες δυνάμεις που φώλιαζαν μέσα της από την τριπλή σύνοδο και τον Δία και τα υπόλοιπα την έκαναν να νοιώθει παντοδύναμη και ότι θα τα κατάφερνε εναντίον των γιατρών των νοσοκομείων, όπως ακόμα και τώρα έχει σαν τελευταία της ελπίδα. Ο επόμενος σχηματισμός είναι μία από τις αιτίες που την κάνουν να θεωρεί ότι θα τα καταφέρει μόνη της στον πόλεμό της εναντίον των γιατρών.
Το λάθος της ήταν, το μικρό εύρος της συνείδησής της που είναι δείγμα μικρού εξελικτικού της σταδίου. Η συνειδησιακή της επικράτεια φτάνει μέχρι την πόρτα του σπιτιού της. Κάπως έτσι την πατάνε οι λάτρεις της Δύναμης και της Εξουσίας.
Οι Δυνάμεις και οι Εξουσίες χωρίς το αντίστοιχο εξελικτικό επίπεδο οδηγούν με σταθερό βηματισμό στην τυραννία, στην παρανομία και στις δικαστικές αρχές, αυτού και του άλλου κόσμου. Γι’ αυτό ο σοφός Πλάτων τοποθετούσε σε θέσεις Εξουσίας στην ιδανική του Πολιτεία, μόνο φιλοσόφους με την βαθύτερη σημασία, δηλαδή πολύ εξελιγμένα όντα.
Τέτοια σχήματα δεν υπάρχουν καθόλου συχνά σε χάρτες και δεν είναι καταγεγραμμένα στα ευρέως γνωστά αστρολογικά σχήματα. Οι mainstream αστρολόγοι, παγκοσμίως, ασχολούνται με συχνά συναντώμενους σχηματισμούς που καλύπτουν ένα μέσο όρο περιπτώσεων (ταυ-τετράγωνα, μεγάλους σταυρούς, μεγάλα τρίγωνα κτλ).
Έτσι όμως δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πιο ιδιαίτερες και σπάνιες προσωπικότητες. Στον σχηματισμό των γωνιακών της σημείων συμμετέχει Ερμής, Άρης από την μία και ο Κλήρος της Τύχης από την άλλη.
Έχουμε λοιπόν τον αριθμό πέντε σε διέγερση από ζώδιο, οίκο και όψεις. Ας πούμε λίγα ακόμα για τη σχέση Λέοντα και Πεντάδας.Ο αστερισμός του Λέοντα έχει 95 αστέρες. Ο αριθμός αυτός έχει πάλι σε έμφαση τον αριθμό πέντε, που δρα από το επίπεδο των δέκα εννεάδων.
Από μόνος του αν μελετηθεί έχει πολλά να πει για τις ποιότητες του ζωδίου του Λέοντα, σε όλα τα επίπεδα δράσης του, το υλικό επίπεδο του εγώ της προσωπικότητας, το ψυχικό επίπεδο του εγώ της ψυχής και το πνευματικό εγώ του εν ημίν Πνεύματος ή Εγώ Ειμί Παρουσίας ή Ανώτερου Εαυτού.
Ο πέμπτος οίκος είναι ο οίκος της δημιουργικότητας και τα παιδιά είναι μία από τις δημιουργικές εκφράσεις, αλλά εδώ το κέντρο είναι τόσο ισχυρά εγωικό που μπαίνει πάνω και από τα παιδιά, που χρησιμοποιούνται με τον τρόπο που μάθαμε (τουλάχιστον το τελευταίο). Ο Λέων δίνει την δύναμη της προβολής – ο δημιουργός εκφράζεται και προβάλλει την παρουσία του με το έργο του.
Η δημιουργικότητα προβάλλει το εγώ. Πολλοί καμαρώνουν τα παιδιά τους ως επίτευγμά τους. Είναι η υποκρυπτόμενη εγωιστική χρήση των παιδιών. Όπως και πολλοί δημιουργικοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν τη δημιουργία τους, όχι σαν μία προσφορά στο σύνολο και στην ανθρωπότητα, αλλά σαν μία εγωιστική προβολή που τους κάνει μεγάλους και τους διογκώνει το κατώτερο εγώ.
Η περίπτωση της Πισπιρίγκου είναι ένα σοβαρό αντικείμενο μελέτης του ζωδίου του Λέοντα και το τι μπορεί να κάνει κάποιος από εκεί ορμώμενος. Τα υπόλοιπα στοιχεία, οι σχέσεις με τους άλλους πλανήτες, όπως παρατηρούμε είναι υποβοηθητικοί και εντείνουν τα θέματα του Λέοντα και του πέμπτου οίκου. Ο Δίας με 60° (Ερμής, Άρης) και η τριπλή σύνοδος του Ουρανού με 120°.
Έτσι έχουμε την διόγκωση, τη δραστικότητα και την αποτελεσματικότητα των σχεδίων του εγώ. Γενικά δεν έχει δύσκολες όψεις, εκτός του τετραγώνου ταυ Ηλίου προς Πλούτωνα, Ωροσκόπο και Σέντνα. Η παρουσία της Σέντνα σε σκληρό σχηματισμό και επάνω στον Ωροσκόπο θα μπορούσε να καταγραφεί σαν ένδειξη ατόμου που μπορεί να προκαλέσει μεγάλη μορφική καταστροφικότητα και η δολοφονία είναι πολύ μεγάλη.
Η Σέντνα, από την παρατήρηση μου, επηρεάζεται από τις σχέσεις της με πλανήτες και το βρίσκω φυσιολογικό, με την άποψη που έχω διαμορφώσει ότι είναι ένας βαθύς εκπρόσωπος της Αρχής της Μη Παρέμβασης. Με ευνοϊκές όψεις αποκαλύπτει, φανερώνει άγνωστα ή χαμένα αντικείμενα και με σκληρές δείχνει καταστροφικότητα. Ποιες είναι όμως οι διαστάσεις του Λέοντα οι όχι πολύ συνήθεις;
Ο αστερισμός του Λέοντα είναι ο νικημένος από τον Ηρακλή (ψυχή) Λέων της Νεμέας. Η σπηλιά στην οποία τον εγκλώβισε ο Ηρακλής είχε δύο εξόδους. Προσπαθούσε να τον πιάσει από την μία και του έφευγε από την άλλη. Έπρεπε να κλείσει την μία για να καταφέρει να τον εγκλωβίσει και μακριά από τα μάτια τρίτων (μάχη με τον εαυτό), τον εξολόθρευσε. Οι δύο έξοδοι είναι συμβολισμός ακριβώς της κατεύθυνσης του πεντάκτινου αστέρα, άνω και κάτω.
Η μία έξοδος της σπηλιάς επέτρεπε την δύναμη του λιονταριού να εκφράζεται στο συναισθηματικό επίπεδο, το αστρικό πεδίο όπου βγαίνε με τις αρπακτικές του διαθέσεις. Η άλλη είναι η έξοδος από όπου η δύναμη αυτού το επιπέδου μπορεί να στραφεί προς την οδό της ανώτερης νόησης που ανοίγει τους ορίζοντες προς την ένωση με την ψυχή και επιτυγχάνεται ο έλεγχος της κατώτερης προσωπικότητας.
Από την πρώτη έξοδο η ενέργεια στρέφεται προς τα κάτω, εδράζεται στο ηλιακό πλέγμα και αναλώνεται στα κατώτερα κέντρα. Η δεύτερη έξοδος που μένει ανοικτή από τον Ηρακλή είναι αυτή που θα στραφεί μετά την νίκη του, μετουσιώνοντας την ενέργεια του λέοντα και φέρνοντας την ενέργεια προς τα άνω και την επίφυση, ενεργοποιώντας τα ανώτερα τσάκρας.
Το ζώδιο του Λέοντα είναι το σημείο μέγιστης συγκέντρωσης ατομικής δύναμης. Η κρίση είναι στο πώς θα την χρησιμοποιήσει κάποιος. Στον χάρτη της Πισπιρίγκου βλέπουμε τελικά να συγκεντρώνει για ιδία χρήση την ενέργεια ακόμα και της μεγάλης τριπλής συνόδου μαζί με τον Δία. Η χρησιμοποίηση του τετραπλού σχηματισμού την έφτασε να ξεφύγει αρνητικά από τον μέσο όρο τόσο πολύ με τα έργα της.
Στον Λέοντα αποκτιέται το βίωμα που φέρνει την χρήση των λέξεων “εγώ”, “μου”, “εμένα”. Σε αυξημένη συγκέντρωση ενέργειας του Λέοντα, ο μη εξελιγμένος άνθρωπος έρχεται σε ισχυροποίηση της κατώτερης προσωπικότητάς του και ξεφεύγει σε ισχύ από τον μέσο όρο. Το άτομο γίνεται ένα απαιτητικό και δύσκολο άτομο.
Έχει νοητικότητα και την χρησιμοποιεί με ανεξαρτησία. Τα συναισθήματα είτε ελέγχονται είτε είναι τόσο ταυτισμένα με τη νόησή του και τις ιδέες του που αποκτούν πολύ μεγάλη δυναμική. Έτσι γίνεται ένα άτομο εξαιρετικά ατομιστικό, συχνά επιθετικό, με αυτοπεποίθηση και ως εκ τούτου, η προσωπικότητά του γίνεται μια καταστροφική δύναμη για τους άλλους στην οικογένεια, την κοινωνία ή την ομάδα με την οποία μπορεί να συνδέεται.
Ο ανερχόμενος άνθρωπος πρέπει να εξοντώσει αυτό που ο ίδιος δημιούργησε, την προσωπικότητα την ενωμένη με τα ένστικτα και να ενώσει το ένστικτο με την νόηση ώστε να επιφέρει την αφύπνιση της Διαισθητικής ή Ανώτερης Νόησης, διαμορφώνοντας την ατομικότητα. Το ζώδιο του Λέοντα είναι ένα ουσιωδώς νοητικό ζώδιο.
Ο εγωισμός, το ένστικτο της αυτοπροστασίας του εγώ της προσωπικότητας, πρέπει να δώσει τη θέση του στην ανιδιοτέλεια, η οποία είναι κυριολεκτικά η υποταγή του εαυτού στο σύνολο (άξονας Λέοντα – Υδροχόου). Με αυτά σχετίζεται ο Λέων της Νεμέας και ο άθλος της Ψυχής – Ηρακλή να τον εξοντώσει.
Η Πισπιρίγκου, όχι μόνο δεν επιχειρεί να εξοντώσει τον λέοντα της Νεμέας μέσα της, αλλά αυτός αποτελεί και ίνδαλμά της. Τον ταΐζει με τις ενέργειες που κατάφερε να συγκεντρώσει από τις πλανητικές σχέσεις και έτσι διεγείρει την καταστροφικότητα της πρώτης ακτίνας που είναι το στοιχείο που υποκρύπτεται στον μύθο του Λέοντα της Νεμέας και στο ζώδιο του Λέοντα.
Μόνο που η πρώτη ακτίνα, η θεά Κάλι είναι εκπρόσωπός της, καταστρέφει αυτό που δεν είναι σωστό, δεν υπακούει στον Νόμο της Ανάγκης ή αποτελεί βαθιά καθήλωση που διαιωνίζει τους κύκλους του Κάρμα χωρίς πρόοδο. Όταν η καταστροφικότητα χρησιμοποιηθεί από την προσωπικότητα, η καταστροφή στρέφεται προς το ανώτερο, προς το αθώο και το αγνό.
Ο μύθος αναφέρει ότι το λιοντάρι εξολόθρευε ανθρώπους και περιουσίες σε μεγάλη έκταση στην περιοχή της Νεμέας. Η βαθύτερη ψυχική εξέλιξή της Πισπιρίγκου είναι αυτή μιας μικρής γυναικούλας που η όρασή της φτάνει μέχρι τα όρια της πόρτας του σπιτιού της και της οικογένειάς της.
Η Πισπιρίγκου έγινε ένας Λέων της Νεμέας μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Ήλιος στον Λέοντα (πρώτη ακτίνα), στον 4ο οίκο (οικογένεια), μαζί με τον Dubhe (πρώτη ακτίνα) και τον Πλούτωνα (πρώτη ακτίνα).
Στον αστερισμό του Λέοντα ο φωτεινότερος αστέρας είναι ο Regulus που ονομάζεται Alpha (α΄) Leonis και βρίσκεται στο σημείο της καρδιάς του Λέοντα και γι’ αυτό ονομάζεται και Καρδιά του Λέοντα. Ο δεύτερος σε φωτεινότητα είναι ο Denebola που ονομάζεται Beta (β΄) Leonis και βρίσκεται στην ουρά του Λέοντα. Το όνομά του, Denebola, προέρχεται από τα Αραβικά και σημαίνει Ουρά του Λέοντα. Όπως είπαμε κάνει σύνοδο με την Σελήνη της, είναι γυναίκα και η Σελήνη είναι ισχυρός παράγων.
Ενώ ο Regulus, η Καρδιά του Λέοντα, έχει μεγαλοπρέπεια και βασιλικότητα, ο Denebola, η Ουρά του Λέοντα είναι το αντίθετό του. Φέρνει τον αυταρχισμό, την δικτατορικότητα, το άτομο γίνεται εγωιστικό και κουφό σε κάθε άλλη γνώμη. Αποτελεί βασικό εκπρόσωπο της αρνητικής πλευράς του Λέοντα.
Η Πισπιρίγκου παίρνει τις ιδιότητες του Regulus στον Ερμή και Άρη της, αλλά η Σελήνη είναι το ισχυρό στοιχείο, καθώς είναι και γυναίκα. Έτσι βλέπουμε τον Denebola, την Ουρά του Λέοντα, τη χυδαιότητα και την ατίμωση να παίρνει ισχυρή θέση στη ζωή της.
Θα αναρωτηθεί κανείς πώς γίνεται οι δύο αστέρες που συνυπάρχουν σαν ένας στην Μεγάλη Άρκτο και εκπροσωπούν την δεύτερη ακτίνα της Αγάπης Σοφίας, να συμμετέχουν σε εγωιστικά έργα. Η απάντηση είναι ότι οι ακτίνες έχουν αρετές και ελαττώματα.
Μερικά από τα ελαττώματά της δεύτερης ακτίνας είναι η τάση της εγωιστικής ανάληψης ευθυνών, η έλξη προς την δημοτικότητα, η εγωιστική ανιδιοτέλεια και η εγωιστική υπηρεσία. Αρνητικά η δεύτερη ακτίνα δίνει διανοητική υπερηφάνεια, ψυχρότητα, απομόνωση, πείσμα, εγωισμό, τάση για διαρκή κριτική των άλλων. Αυτά τα χαρακτηριστικά ισχυροποιούνται αντιστοίχως από τον ρόλο του Ήλιου στον χάρτη της.
Η Αφροδίτη είναι κυβερνήτης του Ωροσκόπου και παίζει σημαντικό ρόλο σε διελεύσεις και προόδους. Είπαμε για την ακτινική της σύνδεση με τον Ήλιο και η Αφροδίτη είναι εκπρόσωπος της πέμπτης ακτίνας.
Οι σπουδές της στην νοσηλευτική και η άνεσή της με τα φάρμακα και τις ουσίες προέρχεται από το τρίγωνο Αφροδίτης – Ποσειδώνα (ένατος), το εξάγωνο με τον Χείρωνα (τρίτος) και την αντίθεση Ποσειδώνα – Χείρωνα (επόμενος χάρτης). Η Αφροδίτη κυβερνάει την φάση του αναβολισμού των τροφών που είναι και η σημαντική φάση για την λήψη φαρμάκων και την θεραπεία.
Μία σχετική συγχρονικότητα είναι το ότι την ίδια ημέρα με την Πισπιρίγκου έχει γεννηθεί η Σέρβα τραγουδίστρια Nina που έλαβε μέρος στην Eurovision του 2011. Η Nina έχει σπουδάσει Φαρμακολογία και εργάζεται σε τομείς της έρευνας φαρμάκων!
Στο θέμα της με ώρα πρωινή δεν απουσιάζει ο ρόλος του Αλγόλ. Δεν υπάρχει μεν για την ίδια, αλλά και τα τρία παιδιά της (!!!) έχουν γεννηθεί όταν με τη Σέντνα σε σύνοδο με τον Αλγόλ. Η Σέντνα αποτελεί δείκτη κακοποίησης. Δεν είναι παρεμβατική μεν, αλλά ως προστάτης του φυσικού κόσμου, επικαλείται την προσοχή όταν υπάρχει κακοποιητική τάση και ειδικά προς τους αδύναμους του κόσμου ετούτου.
Αυτό τον καιρό που η Σέντνα κάνει σύνοδο με τον Αλγόλ, ενσαρκώνεται μία γενιά που όταν γίνουν είκοσι χρονών, αλλά και αργότερα, το 2035 και μετά, κινδυνεύει να γίνει αντικείμενο μεγάλης έκτασης κακοποιήσεων, ως θύματα ή θύτες.
Πρέπει να εργαστούμε από σήμερα γι’ αυτά τα παιδιά μας και όχι μόνο για αυτά βέβαια. Η γενιά αυτή, που μάλιστα βιώνει σε βρεφική ηλικία τις πιέσεις από τις καραντίνες κτλ, χρειάζονται ανάπτυξη μεγάλης αίσθησης αυτοσεβασμού και αξιοπρέπειας. Ομαδικότητα και πάνω απ’ όλα ιδανικά που να στηρίζονται σε υγιείς αρετές. Ειδικά σε θέματα σεξουαλικότητας υπάρχει τεράστια ανάγκη να διδαχθούν τις υγιείς σχέσεις για να αντέξουν αυτά που θα συναντήσουν στις μέρες τους.
Με τρία παιδιά στον περίγυρο με οσμή Αλγόλ, ο Λέων της Νεμέας μύρισε την θανατίλα και όρμηξε, τουλάχιστον σε ένα από αυτά. Αφορμή έψαχνε για να εκφραστεί. Οι ώρες γέννησης των παιδιών δεν μου είναι γνωστές, εκτός της Μαλένας, από δηλώσεις της μητέρας. Αλλά δεν μας απασχολούν εκείνα αυτή τη στιγμή για να εξάγουμε συμπεράσματα για την ίδια.
Η Μαλένα έχει ένα ταυ – τετράγωνο με Σέντνα (1ος), Δία, Αφροδίτη (στην κορυφή με Regulus – 4ος), Ερμή, και Κρόνο (7ος). Κάτι περισσότερο από τραγικό είναι οι καρμικές διασυνδέσεις Μαλένας – Ρούλας. Ο ΝΔ του παιδιού σε στενή σύνοδο με τον Κλήρο Τύχης της μητέρας. Ο ΝΔ της μητέρας σε σύνοδο με την τριπλή σύνοδο και κορυφή του προαναφερόμενου ταυ, Ερμή, Δία, Αφροδίτης, του κοριτσιού.
Είδαμε νωρίτερα την μεγάλη τριπλή σύνοδο Κρόνου, Ουρανού, Ποσειδώνα που μέσω αντίθεσης διαμορφώνεται ένας τετραπλός σχηματισμός μαζί με τον Δία. Αυτόν τον άξονα βλέπει με τετράγωνα ο Κλήρος της Τύχης από τον Κριό και τον δωδέκατο οίκο και αποτελεί έτσι την κορυφή ενός επτακτινικού ταυ τετραγώνου, που συμμετέχουν τα τρία ζώδια της έβδομης ακτίνας.
Η ακτίνα αυτή πρωτογενώς τείνει να ενώσει, όπως έχουμε πει, το Πνεύμα με την Ύλη και δρα με απόλυτη, τελετουργική ή αν προτιμάτε σε μία γλώσσα της καθημερινότητας, με χειρουργική ακρίβεια. Αυτή η συγκέντρωση στον Κλήρο της Τύχης είναι πολύ σημαντική για το επίπεδο βιώματος και συμμετοχής στην όλη κατάσταση του ατόμου.
Εδώ στην όψη «πνεύμα» βρίσκεται το ιδανικό του ατόμου, η ανώτερη επιδίωξή του, που ζητά να πραγματωθεί. Με τόση ένταση, από την συστράτευση του σπάνιου σχηματισμού, επάνω σε ένα βαθιά ευαίσθητο σημείο (ΚΤ) που συνθέτει τις ιδιοσυγκρασίες Ωροσκόπου, Ήλιου και Σελήνης.
Αυτό το στοιχείο της έβδομης ακτίνας βγήκε, αν παρατηρήσει κανείς, στο ότι κατέγραφε στις αναρτήσεις της με απίστευτη ακρίβεια με ώρες και ημερομηνίες. Ανέφερε μέχρι και την ώρα που έφαγε το παιδάκι της ένα σουβλάκι με ακρίβεια λεπτού.
Είναι να αναρωτιέται κανείς γι’ αυτό. Πού έβρισκε την όρεξη και την σχεδόν μανία να γράφει με τόση λεπτομέρεια τα πάντα. Έφτιαχνε άλλοθι θα πει κάποιος. Αλλά και αυτό θέλει την τέχνη του, που την έδινε η έβδομη ακτίνα.
Σε αυτό το ταυ τετράγωνο βρίσκεται, πολυεπίπεδα, όλο της το στρατηγείο όπου πάρθηκαν οι αποφάσεις και που της τόνισε υπερβολικά την αλαζονεία της Δύναμης του λέοντα της Νεμέας.
Δείχνει το ότι την συνεπαίρνει η τεράστια δύναμη της τριπλής συνόδου που μετατρέπεται σε τετραπλό σχηματισμό με την συμμετοχή του Δία.
Ο σχηματισμός αυτός περιλαμβάνει όλους τους μεγάλους πλανήτες εκτός του Πλούτωνα που και εκείνος περιέχεται άμεσα με το τετράγωνο του προς τον Ήλιο της. Από αυτήν την αίσθηση απίστευτης Δύναμης παίρνουν ώθηση οι αποφάσεις της και αισθάνεται ότι μπορεί να επιτύχει τον ιδανικό της στόχο, αυτό που θα της φέρει την μέγιστη ικανοποίηση.
Δεν είναι εύκολο να φανταστεί κάποιος την αίσθηση που δίνει σε ένα άτομο μία τέτοια σύνοδος που μάλιστα συμβαίνει κάθε 700 χρόνια. Για να συγκρίνουμε σε δυναμική, φανταστείτε ότι αυτή η σύνοδος έφερε την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, κάτι που και στο παγκόσμιας σημασίας επίπεδο, ήταν κάτι απίστευτο για την πλειονότητα.
Η τεράστια ενέργεια των τεσσάρων πλανητών αν και ενεργοποιεί προσωπικούς πλανήτες (Ερμή και Άρη), μέσα από τον Κλήρο της Τύχης φλέγει τον συναισθηματικό της κόσμο, τον νοητικό, τις φιλοδοξίες και τον βιωματικό χώρο από όπου εκκινούν σοβαρές αποφάσεις. Από τους εσωτερικούς αόρατους κόσμους σε τέτοιες περιπτώσεις, ενημερώνεται ο άνθρωπος για το πού πατάει και πού βρίσκεται.
Ενημερώνουν την συνείδηση οι πνευματικοί Διδάσκαλοι της Ανθρωπότητας και οι Άγγελοι, αλλά και οι εκπρόσωποι των Θείων Κοσμικών Νόμων. Αλλά ο υπερβολικά εγωιστικός άνθρωπος με Denebola, Dubhe, Πλούτωνα, αλλά και Regulus, δεν ακούει κανένα. Πάνω απ’ όλα βάζει τον εαυτό του.
Εκεί θα βρεθούν και οι μαύροι δαίμονες που μυρίζονται “ψητό” και έρχονται και υπόσχονται πολλά μέσω πειρασμών και ανάλογα με το επίπεδο εξέλιξης της συνείδησης του υποκειμένου. Κάτω από αυτές τις δυνάμεις πάρθηκαν οι αποφάσεις της πορείας.
Η παρουσία της Σέντνα στον Ωροσκόπο δείχνει ότι υπάρχει επίγνωση της σημασίας της βλάβης των μορφών, αλλά πληττόμενη από Ήλιο και Πλούτωνα δεν κατάφερε να επηρεάσει. Ο ΚΤ κάνει γωνία δεκαγώνου 36° με την Σέντνα και τον Ωροσκόπο και αυτό ήταν σαν να ρίχνει λάδι στη φωτιά. Σαν όλα να ήταν προαποφασισμένα για το χειρότερο.
Μυστήριο δρόμο, ολισθηρό, απατηλό και επικίνδυνο και για τον εαυτό της ακολουθάει αυτή η κοπέλα. Θα καταλάβει κάποια στιγμή ότι είχε εξαπατηθεί από τις φωνές μέσα της, αλλά θα είναι αργά. Τόση δύναμη που κουβαλάει αυτός ο χάρτης της, δεν θα την αντέξει για πολύ.
Βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε κίνδυνο εσωτερικής ασφυξίας. Τι να την κάνει τόση ενέργεια κλεισμένη σε μία φυλακή; Θα κρασάρει, κάτι κακό μπορεί να συμβεί στην ίδια ή σε κάποιον κοντινό της. Η κοπέλα αυτή χρειάζεται πνευματική βοήθεια για να μην κάνει κι άλλο κακό.
Το ότι ήταν ενήμερη το δείχνει η Σέντνα στον Ωροσκόπο. Ο ΚΤ όμως έστεκε χαμένος μέσα στις φοβερές δυνάμεις που συγκέντρωνε επάνω του Οι πενταγωνικές και δεκαγωνικές όψεις μπορούν να γίνουν εξαιρετικά καταστροφικές για άτομα που διέπονται από τα χαρακτηριστικά της μαύρης ατραπού και είναι λάτρεις του εξουσιασμού και της δύναμης ή απλά θέλουν να επιτελέσουν ένα καταστροφικό έργο.
Έχει παρατηρηθεί ότι σε πολύ καταστροφικές ενέργειες συμμετέχουν πενταγωνικές όψεις. Είναι πολύ ισχυρές για το καλό ή το κακό. Μπορούν να λειτουργήσουν θετικά σε μια μεγάλη δημιουργική παρουσία, όπως είχα περιγράψει στο άρθρο μου για τον Μίκη Θεοδωράκη.
Αλλά μπορεί να δείξουν και μεγάλη καταστροφική δυναμική. Η προς τα άνω και η προς τα κάτω πεντάλφα. Μία σχετική περίπτωση, με άλλο όμως τρόπο, υπήρξε και τότε που κάποια έριξε βιτριόλι στο πρόσωπο εκείνης της κοπέλας, της Παλιοσπύρου, τον Μάιο του 2020.
Άλλοι κάνουν τέχνη και φωτίζουν τις συνειδήσεις των ανθρώπων και άλλοι καταστρέφουν γιατί νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και όπως θέλουν. Απλά γιατί αυτό επιθυμεί το ίνδαλμά τους, ο αιμοδιψής Λέοντας της Νεμέας της εγωιστικής Δύναμης.
Ο ΚΤ (κλήρος της τύχης) είναι ένα σημείο που ο άνθρωπος διαμορφώνει τα ιδανικά της ζωής του. Παραδοσιακά το θεωρούν ως το σημείο που φέρνει καλοτυχία στο υλικό επίπεδο και με αγαθοποιούς πλανήτες θεωρείται σημείο πλουτισμού. Αλλά δεν είναι μόνο τα υλικά αγαθά που στοχεύει ο άνθρωπος.
Ο ΚΤ περιέχει ένα βασικό μήνυμα του βαθύτερου στόχου που ψυχικά θέλει να επιτύχει ένα άτομο και αυτό θα του δώσει την βαθύτερη αίσθηση, την ικανοποίηση της επιτυχίας. Συχνά σε κάποιους χάρτες, μπορεί να περιέχει ένα θείο μήνυμα της εσωτερικής πορείας και να αντιπροσωπεύει ένα θείο δώρο που προστατεύει και ξεδιπλώνεται μέσα στη ζωή.
Στην περίπτωση Πισπιρίγκου, ο ΚΤ είναι στον δωδέκατο οίκο, στον Κριό και δείχνει την σύνοδο Ερμή – Άρη στον Regulus με τους οποίους έχει όμοια δύναμη αξιοποίησης των δυνατοτήτων που της προσφέρει η ζωή, αν κρίνουμε από την πενταγωνική συμμετρία που παρουσιάσαμε νωρίτερα. Ο Ερμής είναι εσωτερικός κυβερνήτης του Κριού και ο Άρης εξωτερικός.
Από τον δωδέκατο οίκο ο ΚΤ δείχνει ότι το άτομο για να λειτουργήσει χωρίς εμπόδια και να φτάσει στον στόχο που θα του φέρει την βαθιά ικανοποίηση, πρέπει να μην μπλοκάρει την αίσθηση της «απειρότητας» της φύσης του, ότι μπορεί να απαλλαγεί από ότι το εμποδίζει.
Θετικά αυτό σχετίζεται με το εσωτερικό βίωμα, την επαφή με το θείο εντός και την τάση υπέρβασης των μορφών που περιορίζουν το ανθρώπινο πνεύμα. Αρνητικά σε αυτή την περίπτωση το άτομο δεν δέχεται τους παρουσιασμένους περιορισμούς και η ενισχυτική επαφή με το θείο εδώ υποκαθίσταται από την αλαζονεία της δύναμης και της τρομερής αίσθησης παντοδυναμίας, από τις αιτίες που περιγράψαμε.
Νοιώθει ότι δεν πρέπει να υποτάσσεται σε μία ζωή περιορισμένη από ανθρώπους και καταστάσεις, μία ζωή γεμάτη υποχρεώσεις με τρία παιδιά που δείχνει βάρος του έκτου οίκου, από τον οποίο ο δωδέκατος έχει την τάση να φεύγει.
Γενικά ο δωδέκατος οίκος είναι οίκος φυγής και εκκολάπτει τις όποιες τάσεις φυγής από αυτό που φυλακίζει το άτομο. Ο δωδέκατος υπερβαίνει τις συμβάσεις και τις υποχρεώσεις και δίνει την ευκαιρία στο άτομο να βιώνει την αίσθηση της ελευθερίας και την δυνατότητα επιδίωξης της απάρνησης των εγκοσμίων δεινών που έχει γύρω του.
Άλλος στρέφεται προς τον Θεό και μπορεί να οδηγηθεί να ζήσει σε ένα μοναστήρι, αλλά σε αυτή την περίπτωση το βάρος ήταν η οικογένεια με έναν άνδρα που και αυτός ακόμα θέλει μία μαμά συν τα τρία παιδιά της.
Στηρίχθηκε εν πολλοίς στον τρόπο που δουλεύουν οι γιατροί στα νοσοκομεία που και αυτά είναι τόποι δωδέκατου οίκου και έριξε σε αυτούς όλο το βάρος των ευθυνών, για να βγαίνει εκείνη ανέγγιχτη. Ο φταίχτης ήταν το ιατρικό λάθος των γιατρών των νοσοκομείων. Αυτό ήταν ένα βασικό σενάριο που ακόμα υποστηρίζει και είναι σύλληψη ιδέας που σχετίζεται με τον ΚΤ της.
Μόνο που οι νοσοκομειακοί γιατροί έχουν ιστορικό δωδέκατου οίκου χιλιετιών και τα εγρηγορότα τους είναι πάρα πολύ ισχυρά σε θέματα δωδέκατου οίκου για να τα καταφέρει να στηρίξει το σενάριο της, αν είναι ψεύτικο, έως το τέλος.
Για να αναφερθούμε στον ΚΤ πρέπει να έχουμε μια ακριβή ώρα. Στην διάρκεια της προσπάθειας επιβεβαίωσης της ώρας, παρατήρησα ότι ο ΚΤ είναι πολύ ενεργός σε σημαντικές στιγμές, όπως η ημέρα της σύλληψής της, αλλά και άλλες κρίσιμες ημερομηνίες.
Δεν θέλω να μεγαλώσω κι άλλο αυτή την εργασία και δεν θα αναφερθώ σε αυτά. Ίσως κάποια άλλη φορά παρουσιάσω την εργασία μου στις προόδους και τις διελεύσεις της, που έχουν αστρολογικό ενδιαφέρον με απίστευτες συγχρονικότητες.
- Αλίκη Μπέιλη, Θιβετανός – Εσωτερική Αστρολογία
- Ιάμβλιχος – Τα Θεολογούμενα της Αριθμητικής
- Αλίκη Μπέιλη, Θιβετανός – Οι Άθλοι του Ηρακλή
- Αλίκη Μπέιλη, Θιβετανός – Εσωτερική Ψυχολογία, τόμος ΙΙ